BMW X5

Jag blev väckt av telefonen idag, vaknade upp med ett ryck och såg på displayen att det var jobbet som ringde. Första tanken var,...NEEJ jag har försovit mig!!! Kaisa som ringde hörde på min röst att jag lät stressad. Jag frågade om jag hade försovit mig och mötes av ett skratt, nej då Emelie det är ingen fara..väckte jag dig?? : ) haha fick istället lite extra jobb i helgen, lördag morgon och söndag kväll =)
Efter denna chock tänkte jag att jag borde gå upp, träna, duscha och fixa lite grann, men väcktes ca 2 timmar senare av telefonen igen!! Denna gång var det Jennifer, och en lunch på stan planerades ;)
Syster yster skulle också ner till stan så vi tog bilen ner tillsammans...broder lånade ut sin nya tjänste bil, en svart BMW X5 huuuuur snygg som helst, och STOR...så det gäller att se upp så man inte skrapar upp sidan av bilen eller något sånt, tror inte att det skulle uppskattas faktiskt :)



På bilden: Skönheten, bmw x5

Vi hade en trevlig lunch dejt på Ågatan med prat om allt möjligt, TACK Jennifer gumman..!

Vi gick ner till järnvägsstationen där Jonna skulle hämta upp mig, och Jennifer skulle ta bussen hem till föräldrarna ute i skogen : ) 

Jonna och jag åkte en sväng till IKANO, var dock där igår med mamma men jag vill hitta ett par speciella träningsbyxor och en grej till alla mina smycken.
Och självklart kommer man ju aldrig hem tomhänt, ; )  köpte allt annat än det som jag hade tänkt  mig  =)



På bilden: 3 doftljus från IKEA, en mascara (Double Extension, Lóreal Paris) från Kicks och så fick jag en inpackning även den från Kicks.



På bilden: Resultatet av mascaran jag köpte idag, helt osminkad förövrigt endast mascaran på och ME LIKE! :)



På bilden: Min nya munkjacka som jag köpte på H&M igår med mamma.

Utöver detta köpte jag även en ring från Kicks för 59 kronor.

Just nu känner jag mig jättetrött och seg, funderar på att lägga mig men vi får se vad som händer och sker, sov gott allihopa!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0