funderar..

Jag har haft en dag med mycket tankar om allt möjligt idag.
Man kan leva det perfekta livet, både i ens egna ögon och även ur andras perspektiv också, men sen en dag kan allt vända på en sekund. Jag kom i kontakt med detta idag och det grep tag i mig och ruskade om mig något fruktansvärt. Det var en obehaglig känsla som jag inte kan ta på men som satte spår i mig i en lång framtid.
Ska man leva annorlunda än vad man gör? Kanske vara mycket mer tacksam till det man har för det kan försvinna när man minst anar det. Fast hur skulle det bli då? Om jag gick omkring och tänkte - nej lev lite så där istället för så..
Man är ju som man är men jag borde nog tänka mer positivt en del gånger, ibland är man duktig på att vrida och vända på allt till det värsta.

Jag skulle kunna skriva om mina tanker i all evighet men jag tror att det faktiskt är nyttigt att man tänker så här ibland. Det får ju inte bli överdrivet men det får ju inget så...;)

Le och vá gláa mina vänner!!!!

Här skulle jag vilja sitta och fundera med en drink i ena handen och en ipod proppad med skön musik i andra.

Imorgon ska jag sova ut en stund sen gå en långpromenad och rensa mina tankar och sen hoppas jag på bra väder så att jag kan shoppa ett par timmar innan det är dax för jobb!!
What a day ha??? ;)

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0