Long board, rumpcharader och strandgatan 2

Tv-tittande och godnatt gick inte så bra, det blev istället long board med min syster. Jag såg nog vääääldigt ostabil och fruktansvärt rolig ut men va fan...det var FÖRSTA GÅNGEN, och jag ramlade ZERO ... :)
Jag får ta och träna lite till sen KAAAANSKE det blir en video upplagd så att ni kan se mina underbara talanger på en long board..;)

I torsdags skulle jag och Emelie äta gott, dricka gott och snacka en hel del, det vill säga, ha en mysig kväll tillsammans bara hon och jag. Jag hade stressat hem från jobbet för att städa och dona eftersom det verkligen var på tiden. När Emelie kom var jag precis klar med sista städningen, hon fick nog sveriges mest svettiga kram (förlååååt) hihih men den var hon värd :P höhö
När jag hade duschat och slappat till mig så får vi reda på att vi ska få besök från GÖTEBORG och det ska bli party...oookeeejjj, fine, byta om, laga mat, dricka, stressa lite till...: ) men slutresultatet är ju det som räknas och det blev bra..:)
shotar, rumpcharader, mkt skratt, trevligt sällskap och till sist strandgatan 2! Nice work, right ?
jag har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv uppe på ett dansgolv, men det var "ta mig faaan" (ursäkta) men det var den lustigaste blanding på folk som jag någonsin sett, den ena fullare än den andra och ingen absolut INGEN visste hur dans stavades...tur att jag och Emelie gick upp och höjde medelnivån lite grann ;)

You go girl!

Emelie and me

På bilden: Emelie (L) och jag, söta som socker?? ; )


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Vi kan dansa så äre bara

älskar dig gumman <3

2009-08-05 @ 22:40:55
URL: http://emmibaby.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0