Lying people, i HATE them

Jag har aldrig förstått varför man ska behöva ljuga? En lögn avslöjas i slutändan i alla fall. Varför vill man göra så att folk tappar respekt och tillit till en? Trodde de att man inte skulle komma på dem ? Som sagt, jag förstår inte VARFÖR????
Det värsta av allt är nästan då man avslöjat lögnen och de fortsätter ljuga, förvärrar lögnen eller hittar på en ny, som man även den avslöjar i slutändan..
Jag har bara en sak att säga till dessa människor...FYYY FAAN!

Any way.. jobb idag som vanligt ;) jobbet har åkt iväg på semester..spännande, kul, intressant, bort från de normala rutinerna. Mycket som händer på en semester resa.
Idag var det jag som körde ner alla i minibussen och åkte hem vid 21, imorgon är jag ledig och på onsdag åker jag tillbaka och har jouren tills på torsdag.
Bestämmde en middag med Siri efter jobbet på torsdag, får se hur den kvällen slutar ;)
Sen har jag helgen full av jobb inbokat i min almanacka.

Nu har jag sett på BECK - sista vittnet och känner hur tunga mina ögonlock börjar bli...sängen ser lockande ut.
Har. som alltid, mycket inplanerat på min lediga dag :) uppdatering kommer imorgon förhoppningsvis.

& mina stackars hälar med de jättevackra blåsorna på..jag vaknade imorse och kände att jag vill gå en runda innan matlagning, dusch och jobb. Smart som jag är så tänkte jag att jag skulle ta ett par skor som jag inte fick skoskav av...men jag antar att ni alla nu tänker..."har man blåsor på hälarna så spelar det nog ingen roll vilka skor man har". RÄTT!! Jag hann öppna dörren och ta 2 steg innan jag kände smärtan igen. MEN envis som jag är så gick jag en liten runda på 30 minuter.
& JAA mina fötter och speciellt hälarna ser inte snyggare ut än igår...
Men imorgon är det på´t igen, body balance klockan 07,15. : )

GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0