Solen skiner och huden bränner, me like

Det är så fruktansvärt tråkigt att jobba i dessa svarta tröjorna som vi har på jobbet...svarta pikétröjor i sommarvärmen är inget jag rekomenderar ;) men ska man se professionell ut så ska man! Det är bara att gilla läget =)
Har jobbat morgon pass idag, 6,45 till 14,00. Dagen har gått fort då vi har varit ute och farit lite.
Jobbar även hela helgen, har hoppat in extra..imorgon kväll blir det en årlig grillfest med femkamp med mera..ser fram emot detta så jag hoppas det blir lyckat!!
Efter jobbet imorgon ska jag nog cykla ner till gymmet en snabbis, sedan hem till mamma och pappa och börja fixa iordning lite..det är Emelie och jag som har hand om 5 kampen i år och det är ju alltid lite att styra med. MEN KUL!! :)

Idag har jag tränat lite hemma, och suttit ute i solen...gööör skönt ju. Ikväll blir det att ladda inför en lång morgondag..har lovat mamma lite mys och god mat.

Bas ringde förut när båda hade slutat jobba vid 14,30 ungefär, han har "bara" 2 veckor kvar av sin jobb period nu och det känns skönt men det känns också som om tiden står stilla...:(
Vi har då 7 veckors semester, (lite jobb kommer det dock bli för min del) men jag har faktiskt jobbat HELA sommaren så det känns som om vi är värda lite extra tid tillsammans nu.
Vi har en hel del inplanerat redan fast vi sa att vi skulle ta dagarna som de kommer, vi får antagligen besök från Holland, som det ser ut nu i alla fall. Ett rosenserieparty har jag bestämt att vi ska ha, tror dock inte att bassie är så speciellt sugen på detta men men : )
Vi har även funderat på Kolmården, Skåne och lite annat smått och gott men vi får se hur det blir med mina jobbtider och planera utifrån det.

Kryddparty (även hudvårdsprodukter med mera) at my place den 19 augusti, skrik till om ni är intresserade! 

Ska hoppa in i duschen nu och fräscha till mig inför kvällen!

Sola lagom och kom ihåg solkrämen! ;) hehe..



På bilden: Jag som dricker en god drink bestående av passoa och apelsin juice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0