Söndag 2 augusti

Jahopp, söndag kväll igen, många tycker inte om söndagar..då har man varit ledig hela helgen och det är dax för jobb igen. För mig är det tvärtom, jag har ju inget regelbundet arbete utan har jobbat hela helgen, så för mig känns det underbart med söndag idag..imorgon vankas en HELLEDIG dag :) Yummie! = )
Denna helg har varit fylld med MASSA skratt och roligheter så det har gjort det hela mycket enklare..jag och Zara har jobbat ihop och saaatan vad vi har skrattat.. *ler*
Vi har gjort lite utflykter med ungdomarna, ätit gott och haft många roliga och intressanta samtalsämnen om både det ena och det andra :) en toppen helg helt enkelt. TACK!!  

Imorgon har jag en hel del inplanerat faktiskt, jag ska städa lite grann, tvätta, fika/lunch med Jennifer, promenix runt ån, träning...jaa.. fullt upp helt enkelt så det blir ingen lång sovmorgon med en heldag i soffan för min del..
Jag hoppas få träffa Emelie gull snart också, det var ett tag sen sist och det är så synd när man har så fullt upp att man inte hinner med att ses..: /
Är lite orolig för henne just nu också så då vill man ju verkligen umgås, prata och skratta tillsammans som förr = ) (L)

Varför ska man behöva fatta så många småbeslut hela tiden, men som har så stor betydelse i slutändan i alla fall?? Ibland önskar jag bara att jag kunde krypa ner i sängen hos mamma och pappa och bli 2 år igen! Då hade man inte en massa bekymmer utan livet bara lekte. 

Just nu lockar tv-tittande i sängen och sedan godnatt!! 

xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0