Things are going my way

Jobb i 24 timmar (har haft jouren) med mycket prat med de underbara kollegorna Rebecca och Berith, dopp i sjön tillsammans med en tjeja på jobbet, god mat och mycket skratt! JAG HAR SVERIGES ROLIGASTE JOBB!!
Jag kom hem vid 15,00 i torsdags, satte igång att vika in tvätten dirket när jag kommit innanför dörren, slappade i soffan med en power nap på 30 minuter. Åkte med mamma och fikade hos farmor, svängde förbi systemet för lite vuxengodis :)
Siri och jag skulle laga mat tänkte vi..kyckling och ris slutade med fiskbullar och makaroner.
Vi lyssnade på pepp musik, drack cider och shotade även lite bailys, bokade "nästan" en resa, gjorde oss vackra för en grym utekväll. 
Kvällen bjöd på 3 skottskar i finfin kjol, fulla äckliga sliskiga människor, bra musik, glada människor, mycket dans och lite annat skoj! : )  
TACK HONEY!! (L) 

Vaknade skapligt idag, städade undan efter gårdagen, vilket definitivt var behövligt! :) 
Åt lunch med Emelie, grillad kyckling och vattenmelon. MUMMA!



På bilden: Jag och Emelie för mååånga år sedan..nu är jag blond, MEN smartare än då! :) Den ni! ;)

Sedan var det dags för arbete IGEN! 
Slutade 22 idag...lite segt men jag jobbade med bland annat Emma och det blir alltid kul då! ; ) 
Just nu kan jag tänka mig att hon har varit och köpt körsbärstomater och "den är sååååå lååång" 
(INTERNA SKÄMT!) 

Jag har haft lite saker och ting på G och nu ikväll fick jag ett mail, och det verkar som att jag har turen på min sida. 
HELLO ME! 
Ska ringa lite fler samtal och ordna lite fler saker sen SEEEEN! :D Jag har samma känsla som jag hade inför varanda julafton och födelsedag då man var liten och pirrig i hela kroppen. 

Imorgon jobbar jag 8.30 - 18 så det är bäst att sova lite nu så jag inte somnar nånstans på vägen.. ;) 

PUSS  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0