Tisdag 18 augusti

Nu har jag börjat mitt nya jobb på fritids. Barnen är gulliga och snälla mot mig ;) Jag har nu fått mycket mer användning av mina tecken kunskaper än jag har haft tidigare. Det är så kul att teckna också så jag bara njuter av det.

Slutade idag 16,30 och 17,00 igår så det går ju inte att klaga på arbetstiderna direkt : ) 

I söndags var det INTE min tur dag!!
Satte mig på cykeln för att trampa iväg till jobbet. Efter cirka 500 meter hoppade kedjan av, jag började gå J**vligt snabbt men insåg att jag aldrig kommer hinna, (jag var inte ute i så god tid till jobbet)
Förbannad som jag var så drog och och mixtrade med kedjan tills den var på plats. Började cykla igen och humöret var på topp igen. Efter ytterliggare 300 meter lät det pang och när jag vänder mig om har kedjan GÅTT AV. Då fanns det ingen återvändo utan det var bara att gå resten av vägen till jobbet och se glad ut. Jag möttes av ett par retsamma skratt då jag var arg, svettig, trött och händerna var fulla av olja.
Jag kom inte hem förens 23,30 heller så jag somnade med en förbannad otursdag bakom mig. 

 
Jag har kommit in i en hårdtränings period. Igår körde Emelie och jag box, grymt kul pass :D Idag har jag kört body pump och Emelie gymmade.
Igår var jag helt  utmattad efter nya jobbet, massa cykling fram & tillbaka och träning så jag somnade 21,30 ;)


Imorgon är dagen FULLSPÄCKAD med allt i från jobb till kryddparty och lunch dejt med farmor =)
Nu ska jag diska och torka iordning efter middags gästen Emelie och mig sen blir det sängen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0