A quickie

Dagen började med en rejäl sovmorgon :) välbehövd och efterläntad.
Gick ner till stan för att leta efter 2 paket till vår pakethazard som vi ska ha med jobbet imorgon, hittade 2 ganska så bra saker tyckte jag faktiskt :)

Hittade även lite annat smått och gott, en julklapp till farmor, Bas och morfar. Vad har jag kvar nu då?
Syskonen, en sak till farmor, mormor och morfar, mamma (som fyller 23 dec också) pappa, Bas, Jennifer och Emelie + hundarna.

Efter en quickie på stan mötte jag Jennifer och Cissi för en lunchdejt. Café M blev det och en tacopaj, inte min favorit men helt okej.

Sen cyklade jag till jobbet, f***n va halt det var ute idag!! Såg en äldre herre (:) som halkade när jag cyklade förbi, det är så otäckt, det går fort och man hinner inte reagera ens.

När jag kom hem sen igen, började jag med att ta tag i mitt hår. Jag hade en enda röra i nacken, det såg ut som dreds. Försökte länge att reda ut det men de gick inte!
Tog saxen i ilska och klippte bort allt.
Just nu sitter jag här i nytvättat TUNT, kort hår. Axellång, det är kort för att vara mig :) Har en liten tova kvar men det fixar jag snabbt, annars tar jag saxen igen!!! :)

Borde jag satsa på frisöryrket istället kanske??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0