Årets julklapp

Jag hoppas ni alla hade en riktigt trevlig jul igår (och fortfarnade har) min jul var jättetrevlig. :)
Ska lägga upp kort på några av mina julklappar på söndag kväll då jag är hemma igen efter jobbet.

Jag fick bland annat en grå stickad kofta, ett blått linne, en bok, vitt underlakan till dubbelsängen och en jättefin och skön pyjamas av farmor. Pengar av mormor och morfar. En bakduk, en bok, en fin prydnads sak, prenumeration på SOLO, glöggmuggar, glöggskedar och grillpanna bland annat av mamma och pappa.

MED MERA MED MERA, tack i alla fall för alla julklappar! Blev jätteglad för alltihop :) <3


Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa och slappat, ätit julmat myst och nu tittar vi på stenhuggaren av Camilla Läckberg.

Förut idag frågade mamma om jag ville prova hennes spikmatta som hon fått i julklapp. Årets julklapp! Nån mer som fick årets julklapp?
Jag provade spikmattan, 10 minuter stod det att man skulle ligga på den de första gångerna. Visst, ont gjorde det men det gick att uthärda. Det brände väldigt mycket och efteråt var jag prickig och väldigt röd på ryggen.

Imorgon ANNANDAGEN ska vi samla familjen igen hos min andra bror och äta ännu MER julmat. Ska bli trevligt faktiskt, jag hoppas att bäbis ALICE som föddes i oktober kommer. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0