Gomorgon!

Sitter och tittar ut genom fönstret hos mamma och pappa och allt jag ser är vitt! Jag tycker det är mysigt med snö, verkligen MEN det är lite tråkigt för de äldre som inte vill gå ut för att de är rädda att de ska ramla.

Idag ska vi till morbror och äta lunch/middag klockan 14.00, först ska vi hämta mormor och morfar sen farmor så de slipper att gå :)
Hade ju tänkt åka till IKANO men mamma är inte hemma och tog bilen med sig ;) och buss vägrar jag åka idag! :) lat och jäklig vettni..

Nu är det dax för lite frukost (RISGRYNSGRÖT) julens favorit. Sen hoppas jag mamma kommer så jag kanske kan smila in mig lite så att hon åker med mig till IKANO en snabbis. =) Bortskämd som man är!

Ha en kul dag i snön, ut med er och gör snölycktor, snögubbar och snöänglar! :)


Visst är det vackert med snölyktor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0