I wish

Ibland önskar jag att jag hade en privat stylist, som kunde styla mig, sy mina kläder precis så som jag vill ha dom. Sitter nu och kikar runt lite på nätet efter snygga nyårsklänningar. Vet precis hur jag vill ha min klänning men jag hittar ingen PERFEKT! :(

Antingen är det fel färg, för mycket glitter, fel model....


Snygg fast ändå känns den inte helt rätt (från nelly.com)


Denna är en av favoriterna, gillar drapperingen starkt :) (från bubbleroom.se)

Jag letar vidare, men skulle gärna vilja hitta en FIN klänning och en söt kofta till det. Får ge mig ut i mellandagarna och leta lite. Fast jag känner att jag har så mycket att göra och mycket jobb så jag undrar: när ska jag hinna?

Borde sova så KANSKE jag hinner in till IKEA eller stan en snabbis innan middag hos morbror kl 14. :) Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0