jobbar natt

Yes, im back on track och jobbar vaken natt inatt. Kollade på en film på 5;an When a man loves a woman med en ungdom. Efter filmens slut var det dax för lite städning tänkte jag, torka av ytorna i köket stod på nattsysslorna och jag hade så mycket energi tydligen så jag satte i gång med storstädning :) Har torkat ur alla skåp, kaklet är rengjort, micron, kaffemaskinen med mera. Har lite kvar sen är köket skinande rent! Hoppas det uppskattas av de som jobbar imorgon. :)

Vid 4-5 ungefär tänkte jag fixa med tvätten sen baka...tror det blir scones! :)

Slutar imorgon bitti klockan 7 (BARA 4 timmar kvar nu) då ska jag åka och hämta upp mamma, skjutsa henne till jobbet sen natta kudden!
Förhoppningsvis går jag upp vid 12, duschar och åker in till stan (sover hos mamma och pappa) möter TH så han kan få sina nyårs biljetter till LORIENT!
Packar upp alla mina väskor som jag haft hos mamma och pappa, träffar Jennifer och byter julklappar med henne, (lite sent, jag vet) går en sväng på stan och kollar in REAN.

Eventuellt måste jag tvätta, packa inför resan till Holland, städa lite hemma, vattna, färga håret och sen är väl klockan så pass mycket att jag måste ge mig iväg för att hämta mamma från jobbet. Möta upp pappa och åka till Holland, 20,00 var det vi åkte om jag inte minns helt fel.

Nu hoppas jag bara att jag inte är allt för trött så jag hinner med allt jag ska göra, vi kan ju inte bli sena!! och jag har en tendens att ALLTID vara sen, eller i alla fall bli klar i sista sekunden. =)

Nähäpp, dax för lite till kaffe? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0