Juicy!

*pust* och *stön*, jag är trött efter allt slit denna dag!
Har inhandlat alla julklappar nu så det känns bra, nu måste jag bara slå in de sista också, sen kan jag CHECKA det på min "ATT GÖRA LISTA"
Jag har också hunnit med att sätta upp en till julstjärna i vardagsrumsfönstret, städat toaletten, lagat mat, bokat tvätt tid, (trodde jag kunde fixa det ikväll men jag lärde mig YTTERLIGARE en gång att man nog måste ha lite bättre framförhållning) vattnat julgranen, och städat köket.

Nu ska jag damma, dammsuga och torka av golven. Gå en runda med jycken (syrrans) och slänga skräp, sortera ut alla julklappar (firar ju inte med alla på samma dag, Bas, jag och familjen kommer fira i början av januari då vi kommit hem igen. Jennifer får sina imorgon efter jobbet och Emelie får sina efter jul)

Sen ska jag nog ta en snabbdusch sen S O V A. Jobbet drar igång 7.00 imorgon och det betyder att jag måste gå upp ca. 05.30 för att cykla iväg 06.30 och eftersom det snöar får jag INTE vara sen.

Wish me goodluck!


Älskar att titta på snön som ligger som ett värmande täcke över träden. Visst är det läckert?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det är sååå fint!! Ska du ut och resa igen? Vart blir det den här gången?

2009-12-22 @ 22:20:46
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Precis, jag ska till Holland över nyår med Bas och hans familj! :)

2009-12-23 @ 20:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0