Linköpings hockey club

Kom igen nu klubben!
Vi leder med 2-0 mot Färjestad efter första perioden ikväll. So far so good.
Vi låg på 9 plats för ett par veckor sedan och har nu klättrat upp till andra plats så det är hur bra som helst.
Tror att vi har en bra chans att ta oss långt i år. Hoppas ju såklart på guld men siktar först på att gå vidare till slutspel.


Fick reda på att Bas inte kommer hem över jul och nyår. I alla fall inte jul och det gör så fruktansvärt ont! Hade sett fram emot en mysig julhelg tillsammans och ett underbart nyår efter det. Får väl vara glad för att vi fick fira jul tillsammans förra året och det är ju så då man jobbar oregelbundet. Jag jobbar på julafton i år så det är kanske inte så illa att vi får vara ifrån varandra i år. Får se fram emot nästa år då jag hoppas att vi båda är hellediga. :)

Nyår är inte helt bestämt än, jag och Jennifer ska ha en STOR 90-tals fest på LORIENT. Tanken var ju såklart att Bas och jag skulle dit tillsammans men så blir det eventuellt inte.
Som det ser ut nu så hinner han eventuellt hem tills dess och vi kan fira det nya året ihop. Annars kanske han hinner till Holland med skeppet tills 31 december och då åker jag dit till honom, om jag så ska cykla hela vägen. =)


P-möte imorgon 8,30-10,30 i ryd, så jag cyklar dit först, sen in till stan igen för att träffa Emelie, ska bland annat hämta våra förlovningsringar som vi har graverat.
Kanske blir lite julklappsshopping också!
Sedan ska jag cykla till Malma för att jobba 13,30-16,30.

Tillbaka till hockeyn, nu står det 2-1 till LHC och det är inget bra att de **** gjorde ett mål. :(


Tänder ofta ljus nu i dessa mörka månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0