Allt och ingenting

Jahopp, då sitter man här igen då, har absolut inget vettigt för mig, blev ju opererad i måndags så det är bara vila som gäller. Idag bestämmde jag mig i alla fall för att ordna med tvätten, högen växer även om man bara får vila...tyvärr!
Jag hoppas verkligen att det var sista operationen jag behöver genomlida, inget kul alls att vakna upp med sladdar, apparater och en j**vla smärta. 

Imorgon är det dags för Tysklands resan igen, fylla på barskåpet lite ;) Min kära sambo har skrivit en lång lista över grejjer jag ska köpa med mig hem. Han själv jobbar och sliter, stackarn..<3

Åhh, äntligen fick min kära mormor komma hem från sjukhuset igår. Hon har varit där i 10 dagar nu. Fyy sjutton vad jobbigt det är att se sin lilla mormor som en helt annan människa. Hon fick en lite stroke och kunde inte hitta alla orden så ibland blev meningarna så lustiga att ingen kunde förstå vad hon menade.
Det blev i alla fall bättre med tiden som tur var men läkarna hittade ett litet förmaksflimmer på hjärtat som de har försökt medicinera med waran.
Som undersköterska har jag varit där varje dag och kollat så att sjuksköterskorna gjorde sitt jobb :) tyvärr glömde de ju hennes ögondroppar VARJE dag, så det fick jag säga till dom!! Förstår inte att de gör sånna missar i sjukvården!!!
 Helt sjukt och oacceptabelt

Nahepp, nu är tvätten klar så jag ska väl hänga upp den och slänga i lite mer tvätt!! 

Over and out 

Kommentarer
Postat av: Linda

Trevligt att få lite uppdatering på ditt liv när man befinner sig tusentals mil därifrån!!:)

2009-05-14 @ 17:07:42
URL: http://wakingupknowing.blogspot.com
Postat av: Emelie

Åhh, va kul linda att du tycker det! hoppas du fortsätter följa mitt otroligt spännande liv! ;) hahah

2009-05-14 @ 18:44:18
Postat av: Lotta

Men gud vad skönt att du kommer inte i vården då så det blir lite ordning :)



Härligt med tysklandsresa, hade det inte kostat pengar hade jag åkt ner och fyllt på barskåpet jag med :)

2009-05-14 @ 22:26:27
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, men visst är det ;)

Fasen va bra det skulle vara med en gratis resa till Tyskland, och så får man plocka med sig så mycket man vill :) det hoppas jag på även om jag tror att det kommer att förbli en dröm ganska länge :) haha

2009-05-15 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0