Äntligen vackert väder!

Tvätten är  så gott som klar och solen skiner!!! Kan det bli mycket bättre?? Tyvärr så börjar mina ögon rinna och ha sig när jag är för mycket i solsken men men det är ju kul med fint väder i alla fall. :) Jag tycker det är så mysigt med klarblå himmel, solen som skiner och alla träd och buskar som är gröna :D Man blir så glad bara man tittar ut! Tycker jag i alla fall! ;P

Väntar spänt på ett samtal från Emelie, hon hade en helt underbar scarf på sig igår som jag blev helt förälskad i. Eftersom jag har husarest ( nästan i alla fall :)  så sa hon att hon kunde kolla om det fanns någon kvar när hon skulle ner till stan. Och jag verkligen hoppas att det fanns en kvar åt mig, i fall det gjorde det så lägger jag upp bild så att ni får se! :)

Nae, jag måste ut!!! Får väl ta ett varv runt gatan som vanligt, folk tror väl att jag har rymt från psyk eller nåt,..

Only 30 more days sweetie!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0