Grattis till världens bästa pappa!

Dagen började tidigt för min del, klockan 7 väckte mamma mig för att vi skulle sjunga för pappa, vi gick ner och åt en jättegod frukost tillsammans och efter det var jag såå trött att jag gick och la mig en stund till :P
Det blev dock inte så länge eftersom jag var tvungen att åka till sjukhuset för återbesök hos läkaren som opererade mig. Jag var lite nervös för att han skulle säga att det inte läkt som det skulle eller nåt sånt..men icke :P allt såg bra ut tyckte han och jag skulle få komma tillbaka till en optiker om en månad för lite fler test. Han sa i alla fall att han inte trodde att det behövs en till operation och det räckte för att lugna mig :)

Efter läkarbesöket åkte jag och pappa (som var så snäll och skjutsade ner mig i regnet..) till XL för att köpa tak. Självklart visade det sig att det inte fanns någon ledig släpkärra så vi åkte hem till min lägenhet i stan så att jag kunde vattna och städa iordning lite. Jag lagade oss lite lunch och sen åkte vi tillbaka till XL hämtade taket, lämnade av det hemma i vidingsjö och åkte tillbaka till XL IGEN!!! Ett jäkla körande fram o tillbaka=)
När vi sen kom hem igen var jag så trött och jag frös såå mycket så jag tänkte att jag lägger mig i sängen och tittar på tv. Men efter 2 sekunder så hade jag ju somnat såklart..skönt med en liten tupplur i alla fall : )
Vaknade av ett dammsugar ljud (roligare ljud finns det ju att vakna av) och förstod att jag måste ha sovit ett tag =)

Hjälpte till med lite städning i alla fall och åkte sedan för att hämta mormor och morfar =) kom på en positiv grej med min operation förut, jag får ju inte använda smink så jag blir klar på noll tid, dra på mig lite kläder fixa håret..and DONE. Hur skönt som helst ju : ) fast ja saknar ju sminket lite också, jag ser sjuk ut utan smink enligt mig själv :P hihi

Gästerna kom och gick, det var riktigt trevligt. När alla hade åkt hem skjutsade jag hem farmor och vi bestämde att jag skulle åka med henne till Ekholmen för att kolla på lite kläder åt henne imorgon. Klockan 7.20 ska jag hämta mormor för lite provtagning på vc sen åker jag hem med henne och hämtar farmor : ) ett jäkla rännande på damerna ; )

Jag och Bas hade köpt present till pappa innan Bas åkte iväg för att jobba, vi gav honom en korg med massa öl, whisky och lite annat smått och gott. Och när de höll på att byta däck från vinterdäck till sommar däck så gick pappas domkraft sönder så vi köpte en ny till honom ;) Han blev jätteglad för presenterna han fick och då blir jag med glad..Guud, tycker ju att det är så svårt att hitta på vad man ska köpa till folk som ALDRIG önskar sig något. Man vill ju gärna hitta den perfekta presenten ju. Nästa som står på tur att fylla år är ju ingen mindre än?????
JAAAG = )
och för mig är det aldrig några problem med att fixa en önskelista. På toppen i år står det paraply och snygga gummistövlar. Hoppas alla förstår vad som menas med snygga gummistövlar bara : ) 

JAG ÄLSKAR DIG BASSIE!!! (L) 
I miss you soooo much! Right now, i need you more then ever. 

over and out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0