So happy

Jahopp, då var man hemma från Tyskland då, det blev en hel del...helt otroligt vad mycket gott man hittar ;)
köpte lite allt möjligt, vin, öl, cider och massa andra smaskiga flaskor!
Vi kom hem cirka 20.20 och efter det var jag helt slut, vi packade upp lite och satte oss sedan med ett glas vin och kollade på eurovision...kul att norge vann! :D

Idag har jag städat och fixat lite, håller på att planera sommaren med min älskling just nu...jag kommer ju jobba HELA sommaren men de dagar jag är ledig ska vi åka iväg tänkte vi ;) lite kul måste man ju ha att se fram emot. Vi har ju valt att ta våran lång-semester i höst istället. : )

Imorgon fyller pappsen år =)
På förmiddagen ska vi upp till sjukhuset först för ett återbesök efter operationen, hoppas verkligen att allt är som det ska så att jag slipper en till operation!!
Efter det ska vi åka och köpa tak till mamma och pappas altan, de håller på att bygga om och förnya lite grann, vilket kan vara på tiden! ;P
På kvällen kommer väl släkt och vänner på lite middag som vanligt antar jag! ;)

Jag tog en bild igår under hela resan, tänkte lägga upp den men det får bli lite senare för nu ska jag ut i solen och försöka få lite fin färg tänkte jag :)

Im so happy right now!!! Having the right feelings and i love it!!

over and out

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud vad kul med Egypten :)

2009-05-17 @ 16:09:12
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa, jag längtar något otroligt mycket! =)

2009-05-18 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0