TGIF

haha, thank good its friday :) i och för sig så har alla dagar varit som fredagar för min del den här veckan eftersom jag inte gjort annat än att vila :)
Jag kom precis på att jag inte uppskattar fredagar på samma sätt som man gjorde när man gick i skolan. Då var ju fredagen veckans höjdpunkt och man gick och längtade som bara den heeela veckan :)
I mitt jobb jobbar man varannan helg och jag brukar hoppa in lite extra på andra helger också, så för min del så kan en onsdag vara TGIW :P Det är ganska skönt tycker jag, är man ledig mitt i veckan hinner man med mycket mer än på en lördag till exempel. Tvättstugan är oftast ledig, det är inte kilometer långa köer till ikea eller ica, man kan gå runt och handla i lugn och ro :) hur bra som helst...

Glömde att dra ner min persien i går så jag vaknade av solen mitt i ansiktet klockan 8 idag..men men jag överlevde ;)
Pappa och jag åkte iväg och fixade lite ärenden och sedan satt vi ute i solen och drack kaffe med vår granne :)

Jag har en hög med papper, räkningar, skattepapper och andra viktiga papper som jag borde sätta in i en pärm så att jag har lite koll. Just nu har jag bara slängt in allt i ett hörn och det är inte så smidigt när man väl behöver hitta något viktigt papper. Så det får bli dagens uppgift, sen ska jag vila en stund och klockan 22 ikväll bär det av till Tyskland  :)

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, en pärm är riktigt bra.. jag köpte en sist vi var och handlade, men än så länge ligger den kvar i påsen..



Ja, fredagar är inte alls lika roliga längre =(

2009-05-15 @ 12:46:45
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahah ja men det är ju inget kul och man tar sig aldrig tid till att fixa papprena heller..tyvärr :)



nej, visst är dom inte? och att säga - ja! äntligen är det onsdag är inte heller så kul ju ;)

2009-05-15 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0