Tisdag

Nu var det ett tag sedan jag skrev, eller 2 dygn ungefär, det är ju inte så jättelänge men det har hänt en hel del sen sist. Dock inte så viktiga saker men men har ju inget bättre att skriva om för tillfället i alla fall såå...
Klockan ringde 06,45 men jag låg kvar i sängen till kl 7, det var så skönt och varmt under täcket, ville bara stänga av alarmet, vända mig om och somna om. Men jag hade lovat att skjutsa mormor till vc för att ta ett PK prov. Vi var där i tid..halv 8 och man får inte komma in förns 8 men mormor ville inte stressa så =) Provet var lite högre än sist men hon har fått waran så jag hoppas det ska bli bättre.
Efter vårdcentralen ville mormor bjuda på frukost, det var MUMMA : ) havregrynsgröt och frallor, jättegoda med fröer och andra nyttigheter :)
Sen tog jag bilen hem, fixade lite hemma i 30 minuter innan jag åkte och hämtade farmor, hon ville ju ta en sväng till Ekholmen och jag skjutsade henne. Tyvärr hittade hon inget men vi åt en jättegod lunch, fläskfilé och klyftpotatis :) Vi köpte 2 trisslotter, farmor sa att hon absolut aldrig vinner, och jag hade känslan att jag kanske skulle vinna, men NEHEJ då, inte ett skit blev det...men farmor vann 25 spänn :P kul för henne i alla fall.
När jag hade släppt av farmor åkte jag hem till mamma och pappa för att lämna bilen, tog på mig tränings stuffen, och sprang i cirka 45 minuter. Första gången sen operationen, det gick lite segt men det var skönt att komma igång igen.
Efter min lilla löprunda tog jag cykeln och cyklade tillbaka snabbt som attan för att hinna ta bilen IGEN och hämta mamma : ) Väl hemma somnade jag efter 2 sekunder i soffan.
Hade både fått sms och missat ett samtal men hade inte märkt av det alls, då är man trött va?

25 days!!
I´m having the wrong feeling. Why? I dont know why, but i know one thing...that i dont like this feeling, not at all.
Maybe I need a sign, i need something to lean on, something that makes me strong and makes me belive again. My feelings are empyt, i wanna find them again, I wanna feel them again.
DAMN IT!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0