Update

Jag fick allt lite färg, tyvärr inte rätt färg :P blev röd istället för brun men men det är ju alltid en början!

Jag tog en promenad till mormor och morfar och fikade lite med dom..det är alltid lika kul att prata med dom =) När vi kom hem igen började mamma och pappa att jobba i trädgården och jag hade inget bättre för mig så jag hjälpte till lite grann.. : ) Jag har ju bott hos mamma och pappa nu under tiden som jag har varit sjukskriven, men efter läkarbesöket imorgon hoppas jag att jag snart kan komma hem..måste vattna och städa :D wohoo!!

När vi skulle äta så trodde jag att jag hade spillt gräddfil på tröjan så jag slickade upp det men det visade sig att det inte alls var gräddfil det var....FÅGELSKIT!!! svalde det som tur var inte utan hann spotta ut det..HAHAH fan , vilken upplevelse alltså :P

Om allt går som det ska imorgon på sjukhuset så ska ja fråga om jag får börja träna igen eller i alla fall börja gå långpromenader..beach 2009 väntar ju! :) Finns inte tid till att ligga hemma i sängen i en vecka. ; )

Måste tyvärr få gnälla lite men jag är så otroligt trött på att vissa människor aldrig slutar prata om sig själva och är så otroligt självupptagna. Allt är inte pest och pina det finns faktiskt positiva saker man kan prata om och man kan även fråga hur den andra personen har det OCH faktiskt lyssna på svaret.
Synd att du tror att du är den ända som lever det perfekta livet och att du är den ända som är värd det allra bästa och som kan få det allra bästa!
TRAGISKT!

Ska ta en sen kvällspromenad med hunden sen sova.

Ta hand om varandra och sov så gott!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lotta

HAHAHAHA fågelskit!! Bra jobbat :p

2009-05-18 @ 14:17:59
URL: http://blondiielotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0