6 månader

Aa 6 månader exakt har det gått idag sedan jag opererades! Det röda/rosa från ärret syns fortfarande lite grann men det har blivit betydligt bättre!
Fick inte veta förens efter operationen att såret/ärret kommer att synas lång tid efter, det kan ta upp till ett år!! Anyway, jag är såklart glad att jag mår bra, operationen lyckades och jag lever!!

Idag har dagen rullat på som vanligt. Gick upp tidigt idag, p-möte stod i almenackan 9-11. Cyklade som en galning in till stan igen för att besöka Dr Peter (kiropraktorn) & självklart, för att jag sa till honom att det kändes redan mycket bättre i ryggen så sitter jag här just nu med ryggbesvär!! :( Det är olidligt...

När jag kom hem svettig och dan hade pojken dukat bordet och stod och gräddade de sista plättarna! Det smakade hur gott som helst!!! Skönt att komma in från kylan och få nygjorda plättar! ; )

Cyklade till jobbet på fritids, där jag möttes av diverse problem dirket. (Sjukdomar, larmfel, telefonfel)
Efter ett par LÅNGA timmar men ändå långsamma, cyklade jag hem igen.

Mat IGEN! :) Denna gång fläskfilé, potatis, wokgrönsaker och brunsås. Jag tog på mig diskrollen eftersom jag inte hjälpte till med lunch eller middag.

Cykel IGEN, denna gång till mormor och morfar för fika!! Hur mysigt som helst, vi pratade, fikade och tittade på bland annat bonde söker fru!

Cykel hem och en varm kopp med choklad kändes lockande!

God Natt alla nattugglor, nya äventyr imorgon igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0