Framkallning, storstädning, julstämning

Just nu sitter jag och framkallar bilder från vår resa i Egypten. Vi har bara skjutit upp det men nu kände vi att det var på tiden! :)
Vi tog med lite olika minnen från Egypten som vi också ska sätta in i albumet, jag hoppas och tror att det kommer bli super fint!!

Idag började dagen med en rejäl STORstädning. Jag drog på mig ett par handskar och plockade ut allt från badrummet, hämtade alla rengörings produkter som jag tyckte behövdes. Sen tog jag Bas gamla tandborste och satte igång att skura!! För första gången städade jag så noga att jag använde en tandborste, men jag rekomenderar det faktiskt. Man kommer åt bättre så att städningen ger bättre resultat, tar lite längre tid men det är det värt.



Efter typ 1,5 timme var jag klar med; dusch, toalett, handfat, golv och väggar. *puh*


På bilden: Se så jag sliter med tandborsten!! Ha ha



Sebbe övade på att knyta en slips!! : )

Vi åkte hem till mamma (pappa är på väg hem från Holland) och fikade en stund och lämnade tillbaka bilen som vi lånat i helgen. Efter det gick vi ner till källaren och tog upp våra julkartonger! Julstämningen kommer krypande och jag diggar det!

Ikväll ska vi nog slappa och julpyssla lite kanske, imorgon väntar nya äventyr, får se vad det blir!
Måndag = ledig dag för EMELIE :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0