G force

Jag har varit och kollat på bio idag med jobbet, G force.
Jag hade inga höga förväntningar på den filmen, jag trodde den skulle vara rätt så trist. MEN faktiskt så var den rätt värd. : ) Den handlade om några marsvin som är smarta agenter. Självklart är det också några skurkar som försöker sätta stopp på marsvinen och gissa vilka det är som vinner fighten i slutet?? : )

Igår..torsdags..då hade jag min lediga idag den här veckan. Först hade jag en ordentlig sovmorgon, riktigt skönt och välbehövligt!!
Träffade Siri på stan efter lunch, planen var att köpa skor, jacka och en klänning. Som vanligt har man med sig allt annat än det som var planerat. Köpte leggins, en svart eyeliner och nagellack! ;) lyxigt värre..

Vi var duktiga och bakade en kladdkaka, den vart inte så kladdig som vi önskade men den slank ner ändå!!
Vi körde stenhårt på att gå ut efter matlagningen, (nugets och hamburgare) vi satt hos Siri och taggade " I gotta feeling" 
Allt var på topp tills jag fick ett glas med nån banantjosan, fyyy så hemskt, mådde riktigt dåligt efter det. Vi gick i alla fall till SLIVER och visade ett par dansmoves innan jag cyklade hem.

Idag har dagen rullat på som vanligt.
Kiropraktorn 9,15 (har nerver som sitter i kläm i kotorna tydligen :/ )
Jobba 10-17 (Handledning, p möte bio cykla hem)

NU väntar mamsen, vi ska ner till IKANO en sväng för att ännu en gång leta efter en jacka!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0