Ja ser det snöar, ja ser det snöar..

..vet inte om jag ska fortsätta meningen med "det var väl roligt hurra" eller "det var ju grymt tråkigt bläää"
Kul på ett sätt eftersom det alltid är lite mysigt med snö, men samtidigt tycker jag att det är lite föör tidigt.

JAG TOG SVININFLUENSA SPRUTAN I MÅNDAGS!!!

Det var något jag var relativt säker på att jag INTE skulle göra, men efter ett par samtal med dels mamma och dels en läkare tog jag sprutan. Det gjorde inte så ont, ett litet stick bara, förväntade mig MASSA smärta, feber, sängliggande med mera.
Efter första dagen hade jag bara lite ont i armen men inget mer. Idag däremot har jag frusit något otroligt mycket.

Just nu sitter jag här och huttrar jättemycket, velar mellan Greys Anatomy och en HEEEEET dusch.

Har varit hos kiropraktorn idag, det visade sig att jag har någon nerv i kläm och lite andra småstörningar i ryggen, får mer info på fredag.
Känns skönt att jag äntligen tog tag i det och gick och kollade upp det, har ju haft besvär ett tag.
Jag åkte in till akuten i sommras på grund av ryggsmärtor vid skuldran, de sa att det var något med magmunnen så jag fick tabletter mot det, idag sa min kiropraktor att det var en nerv och INTE magmunnen.
Då känner man ju att man får lite mindre respekt för läkarna, kunde de inte ha remitterat mig till en kiropraktor då?

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0