Julklappar

Klockan ringde 08,30 men vi var alldeles för trötta för att gå upp. Vid 09,05 rusade vi upp med känslan av panik för att vi försovit oss. Vi kom i alla fall hemmifrån i tid! :)
Vi gick till sjukhuset för att jag skulle ge blod. Allt gick bra, jag mådde bra efteråt!
Sedan gick vi in till stan och fixade lite små saker, ladda busskort med mera.
11,00 hade jag tid hos kiropraktorn P, allt gick bra där med.

Mötte Jennifer på stan och efter lite strul inne på klockaffären fick Jennifer sin klocka : ) Vi köpte lite julklappar till sambons syster, mamma och farmor! Nu ska jag snart göra ett fint paket av det också! 
Känns skönt att ha några julklappar klara redan, tiden går fort och jag har en del jobb i december. Bas åker och jobbar på onsdag nästa vecka så då lämnas jag kvar med resten av ansvaret! :O

Vill ni ha lite kul julklappstips så gå in på dessa internetsidor och kika lite! :) 
 
    www.coolstuff.se  
    www.liveit.se  
    www.mixin.se

Om ni inte gillar att göra orders på internet så kan ni ju alltid få lite tips eller så finns det ju alltid LAGERHAUS (ifall ni bor i närheten av en sådan affär såklart!)

Nu ska jag se finalen av singingbee celeb och sedan slå in julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0