Long time no see

Jag åkte ner till IKEA och bytta jackan på lördagen...kändes som det ända rätta att göra.



Så här ser den ut! STOR, VARM OCH SKÖN! : )

I lördags spenderade jag dagen med mamma, mormor och farmor. På kvällen hängde jag med mormor och morfar! :) Vid 23 åkte jag och hämtade BAAAASSS på flygplatsen!!! 

I söndags åkte vi och handlade på ÖB och på ICA, i know, väldigt skojjigt, men dock så behövligt. 
Vi var bjudna på middag hos mormor och morfar med hela släkten, som vanligt på fars dag!! :) 
Mellan maten och efterrätten tog Bas, mamma, pappa, Björn och jag bilen för att lämna blommor på min farfars grav!! Det blev väldigt vackert..ångrar att jag inte tog några kort. 2 vita rosor, en stor fin vit blomma och lite grönt runt om!

Idag har ASTA från RosenSerien varit här, hon visade lite olika hudvårdsprodukter.
Jag måste erkänna att jag gillar produkterna väldigt mycket, inga konstiga ämnen i utan endast från naturen och ämnen som är bra för kroppen.
Idag köpte jag handkrämen, deodoranten (UTAN ALIMINIUM, som tydligen kan framkalla cancer!!) och peeling krämen! På köpet fick jag make up krämen också!
Nu kommer jag bli grymt vacker!!









Alla var så läckra i sina vita mössor och 1000 olika slags krämer. Men kul hade vi och det är ju det som är det viktigaste. Eller hur?

Nu ska jag sova så jag orkar sitta på p-möte imorgon och sedan jobba på Malma fritids.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0