Löning

Jajjamensan, det är löning imorgon...eller för att vara exakt så sker väl överföringen om 25 minuter! =)
Då ska det betalas räkningar, hyra, mobil, internet, boxer, gym, postkod med mera. Det är ju det tråkiga med hela lönen, att man ser hur summan minskar och minskar!! Ajja jag får fortfarande vara glad att jag har ett jobb och någonstans att bo. Vem vet hur det blir med det efter nyår?
Idag fick jag i alla fall besked om att jag får vara kvar till den 10 januari så det känns skönt men sen då?

Jag försöker att leva i nuet och att spara så mycket som möjligt men innan jul så vet ni väl alla att det är svårt att spara pengar!!

Mamma vad önskar du dig i födelsedagspresent? Va svårt att hitta på både en bra födelsedagspresent och dagen efter ska det vara en bra julklapp!! :D LYCKOST!!

På eftermiddagen, efter jobbet och middagen mådde jag inget bra alls. Visste inte vad som var fel och kunde inte sätta ord på vad det var som kändes fel. Mådde inte bra helt enkelt. Jag och Bas bestämde oss för att gå en promenad i alla fall, 45 minuter blev det. Skönt väder, bra sällskap och lugnt och tyst ute. Kunde det bli bättre?? Promenaden satte fart på magen och jag mådde betydligt bättre då vi kom hem!! Tänk vad en promenad kan göra?!  : )

Nu drar det i ögonlocken, så efter att jag tvättat ansiktet, borstat tänderna, plockat undan lite, pratat med Bassie om hur vi ska planera vår dag imorgon (fullspäckad dag!) då kan jag ÄNTLIGEN sova. Sovmorgon till ca 09.00

Tudiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0