Positiva och negativa nyheter

(Sitter vid en dator utan "prickarna" i fall ni undara over nagra lustiga ord)

Ska vi borja med de trakiga?

Den 31 december blir jag arbetslos! :( Till en borjan tankte jag mer, ahh..det kommer losa sig pa nagot satt..jobb finns det ju alltid. MEN det ar ju det, det inte finns. Hog arbetsloshet, dalig ekonomi med mera med mera..
Har de senaste timmarna / dagarna funderat mer och mer pa detta. Vad ska jag ta mig till? Hur ska det ga med var lagenhet? Maste jag kanske flytta hem till mamma och pappa igen? 100 000 fragor och inga svar. Jattejobbig situation!

Saaa, damer och herrar, vet ni nagon arbetsplats som soker underskoterskor eller liknande sa PLEASE tell me. I need it.

Nu till lite mer (eller mycket mer positiva)
For det forsta sa vann LHC idag hemma mot DIF och det ar hur bra som helst! :)

JAG OCH BAS HAR FORLOVAT OSS!!! (L)

Sitter just nu med en drink i handen..firar att det ar fredag imorgon!!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0