Emelie alias housewife

Jag hade en GRYM kväll igår..

Cyklade till Jennifer och Kalle för lite förförfest!
19,00 Platå och förfest där!
Drog vidare till Lorient lite senare vid 23, då kan man verkligen snacka om klackarna i taket och "skaka rumpa" OH MY!!
Grymt kul och sjukt otippat men ack så värt!!
När ägaren tycker att vi äger dansgolvet och ber oss fixa en 90 tals kväll, då är man väl ändå snäppet bättre än medel??
Håll öron och ögon öppna för inbjudan till 90-tals kväll på Lorient kommer inom kort!!

Vaknade 12.30 ungefär och det kändes som om jag hade sovit bort hela dagen men sen ringer min kära mor och påminner mig om att ställa tillbaka klockan 1 timme. :)

Jag måste ha slagit i huvudet riktigt hårt igår för jag fick plötsligt LUST att städa!! Och inte vilken städning som helst, utan ugn, mikro och diskmaskin..
När jag låg där på mina knän och skurade kände jag mig som housewife nr 1. Är förvisso inte gift men min pojkvän borde bli lite stolt åtminstone.


Har ingen aning hur det kunde bli såhär skitigt eller av vad? men såhär såg vår ugn ut.

Har precis ätit lunch, orkade inte gå och handla något och orkade inte tina upp något från frysen så jag kokade ris och värmde lite oriental sweet and sour.  MMMMMMMmmmmmmm


Min extremt goda lunch!

Nu ska jag städa upp lite till sen är det dax för en cykeltur, 2 månader går fort och ALLA dagar räknas, även om man är bakis!!!

SHAKE IT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0