frustrerad

Jag är så grymt irriterad och sur just nu. Skulle sätta mig vid datorn för att dra ut på tiden för att slippa stryka. Tänkte sätta i mitt USB-minne och fixa lite saker...nu har jag letat överallt i cirka 30-60 minuter. Jag har absolut inget tålamod för att leta efter borttappade saker, jag blir bara så arg, sur och frustrerad.
FAAANN!
Nu har jag inget annat val än att skita i mitt USB (som betyder massor, har endel jobb grejjer och endel viktiga och betydelsefulla *för mig* privata dokument på det.
Får väl fundera vidare på vart det kan vara under tiden som jag förgyller min tid med strykning! & det gör mig inte på bättre humör direkt!

Som pricken över i:et blev jag stoppad av polisen idag också, tur att jag var nykter i alla fall! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0