Helt rätt

Citat från en tjej på jobbet
-"Här inne levde min farmor"
-"Jaha, lever inte din farmor längre?"
-"Nää, men hon levde ju innan hon dog!"

Så jävla rätt! Man lever innan man dör, det gör vi alla, MEN endel lever sitt liv mer än andra.
Jag ska försöka leva mer av mitt liv innan jag dör. Göra det jag vill, unna mig det jag gillar, ta vara på tiden,

Lär av gårdagen, planera morgondagen MEN LEV IDAG!



BTW min träning går helt okej, kan inte påstå att jag har tränat varje dag, varit ute och gått varje dag tyvärr.
Men just nu jobbar jag 7-17 och efter jobbet har jag haft lite ärenden med mera. + att jag är helt slut när jag kommer hem.
Får bli bättring med det nästa vecka!!
I varje fall så cyklar jag till jobbet och överallt som jag ska. INGEN BUSS ELLER BIL! OH NO!


Saknar min bassie!!! (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0