I gotta a feeling

Sitter och planerar lite inför min kommande vecka, jobb, träning, "fikaor" med vännerna, skjutsa mormor till vårdcentral och ögonkliniken, äta middag hos farmor och 1000 miljoner andra saker jag måste göra.
Många blir uppstressade och missar hälften, men I LIKE IT!
Så fort det är en lucka i almanackan ser jag till att hitta nått att göra...och gärna i sista sekunden också!!
Slappa en hel dag i soffan var evigheter sen!! Jag menar verkligen evigheter sen!! Kanske ett halvår om inte MER!!

Imorgon 7.00 är det dags att lämna bilen på rejmes, sen hem för att byta bil, skjutsa mormor till vårdcentralen och därefter direkt till ögonmottagningen. (Ingen vet vad hon ska göra där men det märks väl) 
När vi är klara och kan skynda ut från sjukhus lokalerna ska jag droppa av mormor hemma sen hämta upp pappa och åka till farmor på lunch!

Eftermiddagen består av att STRYKA och träna. Det absolut tråkigaste jag vet är stryka och dammsuga. Tyvärr börjar högen med allt som ska strykas bli lite väl hög så det är dax att ta tag i detta!!

Nu ska jag iväg och hämta min kära fader på jobbet, vilken underbar dotter han har!!! ;D
Det är inte bra att sova och köra bil samtidigt så jag ska stoppa huvudet i kallt vatten och be till herren ovanför att det hjälper.

Nattinatti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0