Idol

JAG Emelie Petersén har suttit och kollat på HELA idol ikväll....det händer inte speciellt ofta. :) Tyckte i alla fall att rätt person åkte ut så jag är nöjd..=)

Förövrigt har dagen varit allt annat än lugn och slapp....
Är just nu lite förkyld, täppt och har ont i halsen..det skummaste av allt är att jag vaknar på nätterna och har ont i halsen, inte så mycket på dagarna...:S
Dagen började lugnt och skönt framför nyhetsmorgon, hoppade in i duschen, tog en liten promenad till chefens kontor. Vi hade bestämmt tid för medarbetarsamtal, vi pratade om hur jag trivs på jobbet, mina arbetsuppgifter och MASSA annat.

Dirket efter mötet skulle jag iväg till jobbet, gick in till konsum på vägen och köpte grönsaker och nudlar som jag åt när jag kom till jobbet.
Slutade klockan 17 idag, och har nu 3 DAGARS LEDIGHET framför mig..känns sjukt bra!!

Jag städade, rensade och gjorde mysigt i lägenheten när jag kom hem från jobbet. Inget kul på en fredag men jag orkade inget annat...skönt att fixa iordning lite och sen bara mysa hemma.

Sitter just nu och letar efter grymma klänningar tills imorgon. Ska ner till stan imorgon fm och kika lite tänkte jag men letar inspiration på nätet. Samtidigt lyssnar jag på  The killers The World we live in om och om igen!!

Imorgon 19.00 smäller det, då slår vi klackarna i taket och vi röjjer hela natten lång. Vi ses där ute i vimmlet gott folk.

BTW imorgon är det den 24 oktober och 2 månader kvar till julafton. Jag har gjort ett träningsprogram som jag ska hålla stenhårt. Mitt mål är inte bara att gå ner i vikt, det är även ett försök för mig att bli piggare, må bra fysiskt och psykiskt. Jag vet att jag mår bra då jag tränar och äter rätt men nu har det varit alldeles för mycket så jag har tappat allt!!! Därför ska jag ta bloggen till hjälp så att jag inte kan fuska. ;)

Just nu är det 2 stycken som jag bryr mig om som har drabbats av cancer och det tar hårt på mig. Jag har ingen diciplin på mig själv men det ska det bli ändring på nu!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0