ANJA PÄRSON

Yes, jag fegade inte ur utan tog mig en stärkande promenad till jobbet idag!! =) Kändes verkligen bra, trodde jag skulle ha ångest hela vägen men icke...
Tog däremot bussen hem, men då var jag ju värd det, kallt och ruggit, gick till Kalle och Jennifer direkt för lite käk och OS.
Måste säga att jag blev rädd då jag såg Anjas fall! Tycker dock det är lustigt hur fyra åkare kan åka av och faktiskt slå sig rätt illa och hur en stackare dog, de har släppt iväg åkare försent med mera...undrar hur detta OS ska sluta. FYY VANCOVER.

Glad att vi vann i curlingen i alla fall, Sverige bjöd på en spännande match mot Schweiz men vi tog hem det till sist! Whoohoo.

Jag hoppas att ANJA PÄRSON kommer tillbaka i detta OS trots att det inte ser så ljust ut just nu med en muskelskada i vaden.
Hoppet finns kvar i oss i alla fall!!
Nu lite OS - sprint, har lite otur svenskarna både damerna och herrarna. Fjärde plats vill vi ju inte ha i OS ju!!! (Inte för att jag kunde göra det bättre själv men det är alltid lättare att sitta framför TV och kommentera!)

Sedan ska jag njuta av att jag är ledig imorgon och läsa i min bok När jag hör din röst av STEPHENIE MEYER


Bok nummer 2 i serien - TWILIGHT om EDWARD och BELLAs kärlekshistoria.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0