Det blir inte alltid som man tänkt sig

Jag har lite sovmorgon idag...bestämmde mig för att promenera till jobbet idag, det tar cirka 45 minuter istället för gymmet idag igen.
MEN så ville jag gärna boka ett pass på sporthallen på måndag kl. 9.00 och jag vet att det är många som är snabba med att boka så jag ställde klockan trots att det nu dröjjer innan jag kan sova hur länge jag vill igen.

När jag loggat in kan man inte boka än...*hrm* vattnar blommorna och kollar mailen, det går fortfarande inte att boka...
Blir lite irriterad, läser bokningsreglerna, "Träningspassen släpps klockan 12.00 tre dagar innan passet äger rum"
Förr släpptes dem exakt 3 dagar innan, så alltså skulle det ha släppts klockan 9.00 idag men icke..

NU ligger jag i sängen och väntar på bättre tider, det känns lite grymt mot grannarna om jag skulle börja dammsuga nu, vilket jag aldrig gjorde igår..

Det blir inte alltid som man tänkt sig!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0