En blandad fettisdag!

Det blev ingen fet-semla för mig idag. Däremot en massa annat!! Vaknade inatt då jag skulle vända mig om av att jag hade så gryyymt ont i benen, träningsvärken som kickar in efter gårdagens functional moves med Emelie.
Den värsta träningsvärk jag någonsin har varit med om. Som tur var kände Emelie likadant ;) hehe

Tog mig in till stan i alla fall för att hitta lite barnkläder till Alice 4 månader. Det finns ju så mycket fina och gulliga kläder men till slut valde jag en rosa body och 2 par byxor, vita och rosa i från LINDEX. Förra veckan hade jag köpt en body och ett par vita och rosa randiga byxor från BATINKI. Dessa var från det danska märket - MOLE

Både Alice och Sarah gillade paketen och det passade! :) Alice föredrog snörena före kläderna men glad var hon i alla fall. :)

Vi myste med Alice och då hon äntligen fick lite sömn så pratade jag och Sarah om allt mellan himel och jord.
Det var en jättetrevlig eftermiddag.
Tove kom också förbi, och efter lite mer bus med gullungen följde jag med Tove hem för en titt på hennes nya lägenhet =) mycket fin!!

Pappa fick skjutsa hem mig då jag inte kunde gå, skönt att jag hade turen att få världens bästa PAPPA & MAMMA. (L)


 


Ikväll har jag lagat lite mat, fixat naglarna, ögonbrynen, kolla på OS, sett Wallander, kuriren, kollat mail och nu är det OS - curling som som på schemat innan sovdags!
Imorgon klockan 10,00 står träning på schemat! Nu ni ska det bli andra bullar av till beachen 2010!

God Natt alla ni som inte fastnar framför OS!! : )

Slänger in lite random kort från december/januari/februari då jag äntligen tagit mig tid till att ta fram kablen!!


Lars Winnerbäck konsert december -09


Fick ett konstigt bett på benet då jag var i Holland över nyår...


Ben fick en egen stol då vi var hos farmor på middag! =)


Bas tattuerar in JOHANNA på armen! (Hans farmors namn)


Färdigt!

Idag har de ringt från 2 olika jobb 3 olika tillfällen och frågat om jag kan jobba, och självklart fick de svaret JA 3 gånger!!
Redan imorgon är det dags för lite jobb, 14-17.
Det går bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0