Fredag 12 februari

Åhhh va skönt det kan vara att vara ledig då alla andra jobbar!
Idag hade jag en lång "att göra" lista.
Skicka endel viktiga mail, ringa massa samtal, städa, gå ut med mamma och pappas hund Offra.
Just nu har jag en paus, men städningen har jag påbörjat i alla fall, känns skönt! Det tar ju sin lilla tid om man ska pausa var 15:e minut.


Idag får jag använding av mina finfina rosa toalett borste! :)

Tänkte gå en promenad på 5 km idag och sen ta ett varmt bad hemma hos mamma och pappa :) Det är något jag saknar hemma hos mig och Bas, inget badkar :/

Ikväll vet jag inte vad som händer och sker än, vi får väl se! :)

OS har ju dragit igång idag! Då behöver man ju inte oroa sig för att inte ha något att se på på TV i alla fall.

(Bilden på Bas tattuering kommer, har inte hittat kabeln, eller rättare sagt jag har inte orkat ta mig tid till att reda ut kabelkaoset!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0