Head explosion

Ja, det är det minsta man kan säga idag! Igár bjöds det pá an salig blandning, dricka cider, shotta baylies, shotta absolut pear..den satte sina spár..
Jag hade kul, träffade massa vänner frán skola med mera, dansade och skrattade..
Imorse klockan 6 var det inte lika kul längre, kunde knappt röra mig och fick syn pá 2 stämplar pá handleden, PLATÁ och SLIVER, skavsár och en REJÄL baksmälla...

& nej, inga 750 000 pá kontot...shit shit det fár bli fortsättning pá hárt arbete och slit ett tag till

Nu orkar inte mitt huvud och kropp att sitta uppe mer, ska ta mig till sängen och be pojken sätta pá en bra film jag kan somna till.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0