Min special K

Jag har gjort min egna profil på MinspecialK, vet inte riktigt vad det innebär men jag ska testa. Har kommit in på fel spår 2010. Så nu har jag satt igång den långa resan till BEACH 2010.

Det känns rimligt att börja på måndag efter alla hjärtans dag :)
Känner mig i alla fall peppad vilket är en bra början hoppas jag, tänkte gå en promenad imorgon på 5 km och i helgen gymma lite =)
Ingen semla för mig på tisdag i alla fall!!


Min pappa är på jobb i Danmark och kommer hem imorgon natt, mamma ville inte sova ensam så hon undrade om jag ville göra henne sällskap.
Imorgon är jag ledig, AGAIN! Hon undrade om jag ville tjäna lite pengar:
-ehh jaa, det vill man väl alltid..
- bra då kan du städa; dammsuga, badrum + duschrum ska städas noggrant och torka golven i kök + hallen där nere.

Lättförtjänta pengar ser jag fram emot!!! =) Jag kanske närmar mig mina 750 000 på kontot ändå?

Kommentarer
Postat av: Lotta

SV: Haha jag vet inte, men ett minne jag har är att jag ställde den mot väggen någonstans i köket ;) men i framtiden ska jag lägga den på en hylla på skrivbordet istället :)

2010-02-12 @ 13:12:54
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

joo varför inte? låter lite mer rimligt än att ställa den mot en vägg :)

2010-02-12 @ 23:32:18
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0