Sweet goodbye

Ja, dá var det dags igen, att säga hejdá till min kärlek. Han áker och jobbar imorgon igen och blir borta ett par veckor. Hur mánga vet vi ej än men jag áterkommer senare.

Idag har min karl tattuerat sig, han har skrivit in hans farmors namn pá insidan av armen..jättefin blev det och smärtsamt ocksá!! :)

Jag, mormor och bas var pá city gross idag och handlade, fikade och hade allmänt roligt, när vi kom hem lagade vi tacos och sen spelade vi 7 an :D gissa vem som vann?? *hrm* ;)

Imorgon ska vi sooooova, städa lite, packa och áka till flygplatsen. Just nu är det blandade känslor, nu kan jag träna mer, jobba lite extra med mera.. och jag kan börja räkna ner tills han kommer tillbaka igen! Det är alltid det bästa!
MEN det kommer ju ocksá bli oerhört tomt utan honom, nu fár jag sova ensam om nätterna, men jag har lite inplanerat sá förhoppningsvis gár det snabbt.

Nu film och lite mys pys.

(Bild pá TATTO kommer imorgon eller torsdag dá jag hittat rätt kabel ;)


Love

Kommentarer
Postat av: Lotta

vart åker han den här gången?

2010-02-10 @ 00:01:34
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Emelie

han åker till england, där åker dom omkring och gör olika jobb :)

2010-02-11 @ 23:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0