Torsdag 18 februari

Im off today!!! Helt underbart, det känns välbehövligt med en vilodag innan det blir jobb, lördag, söndag, måndag, tisdag.. det blir rätt tungt annars.
Nu ska jag pallra mig ner till gymmet tänkte jag, försöka komma igång efter den OTROLIGA träningsvärken, känner fortfarande av den men inte lika mycket längre som tur är!

Efter det ska jag ta mig en heeet dusch, sätta på mig morgonrocken och gå runt och slappa resten av dagen!!
Kan tänka mig att det blir lite OS, borde damma, dammsuga och våttorka golven idag också, MEN det får vi se om det hinns med. =)

Hoppas jag får en otroligt "NO STRESS AT ALL DAY, TODAY"! 


Jag blir ungefär så här glad då jag tänker på min fina dag jag har framför mig (efter att träningspasset är avklarat förståss) PS. Gammal bild :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0